ArtMarketing

 PODCASTS VOOR BEDRIJVEN / ORGANISATIES : laat horen hoe kunst, ondernemerschap en duurzaamheid elkaar inspireren.

In het programma ArtMatters gaan we de diepte in met gasten uit het bedrijfsleven en de kunstwereld.
Soms lijken deze werelden tegenpolen te zijn, de één vindt de ander te zweverig en de ander vindt de één te commercieel! Onze missie is om de overeenkomsten te laten zien en hoe ze toch van elkaar kunnen leren.
En verweven door het programma bieden we een platform voor kunstenaars in het breedste zin van het woord: beeldend, muzikaal, dichtend.. Zo vergroten we hun exposure en dragen we een steentje bij aan hun succes.

 Als SPONSOR van de uitzendingen heeft u als voordelen:

  • Zichtbaarheid op vele fronten: social media, website vermelding van deelnemende organisaties, luisteraars, pr in het algemeen
  • Uw organisatie/bedrijf wordt voor, tijdens en aan het eind van het programma genoemd
  • Een spraakmakend programma wat goed in de oren ligt van vele doelgroepen: zakelijk, algemeen publiek, mvo wereld, kunstwereld en uw eigen doelgroep
  • Internet radio/podcast is niet afhankelijk van zendtijd of radiofrequentie, het is altijd beschikbaar in the cloud en als mp3 om te sturen naar uw klanten
  • Omdat het gericht aangeboden kan worden, is de market response enorm groot en dus effectief op een opvallende plezierige wijze
  • We kunnen het combineren met een ArtMat campagne (zie boven) om nog meer ruchtbaarheid en dus promotie te genereren voor uw bedrijf/organisatie
  • Ons programma zal ook een internationaal karakter gaan krijgen
  • En even belangrijk, u steunt kunstenaars die dat goed kunnen gebruiken, dus doet u mee aan MVO!
'Barbara is in staat om zich snel te verbinden met mensen op een dieper level. Ze is intuitief, stelt goede vragen, staat voor alles open maar heeft ook een sterk idee hoe ze dingen wil en wat belangrijk is voor een project. Wanneer je met Barbara samenwerkt kan je 100% betrokkenheid verwachten en 100% inzet' (Tubien van Wulfen, 2019) 

Uitzending 1: gesponsord door Blue Twinkle

Uitzending 2: gesponsord door AllOne 

De campagne is inderdaad bijzonder in de smaak gevallen.Ik zie de viltjes overal liggen en vind ze nog steeds prachtig! Dankjewel alsnog! Zodra er weer iets dergelijks aan de orde is, weet ik jullie te vinden

(Kirsten Sinke, Programmamanager voor  Bibliotheek netwerk, Limburg)

50% VAN DE WINST VAN STER*K GAAT NAAR MAATSCHAPPELIJKE PROJECTEN DIE U ZELF KAN KIEZEN

WIN-WIN?

  • ArtMats (kunstviltjes) worden besproken in een ontspannen omgeving, waardoor de boodschap nog effectiever is
  • ArtMat steunt kunstenaars en maatschappelijke doelen
  • ArtMat verbetert het economisch beleid van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)
  • De klant kan zijn doelgroep exclusief targeten zonder andere advertenties die de klant afleiden
  • ArtMat gebruikt qr codes voor uw actuele info en call-to-action
  • ArtMats worden op populaire locaties in verschillende steden verspreid of waar u gezien wil worden

DE FEITEN:

  • 92% van de bezoekers kijkt meer dan 15 seconden
  • 90%  zegt dat het een bijzondere manier van adverteren is
  • 45% wordt meegenomen  = in house marketing
  • De prijs van één WEEK ABRI-posters (A2)  = 700.000 ArtMats
  • De prijs van een dag in een landelijke krant = 350.000 ArtMats.

DISTRIBUTIE: daar waar uw (nieuwe )doelgroep zich bevindt

WIJ VER ZORGEN ALLES:

  • meedenken over uw MVO boodschap / call to action
  • combinatie van deze boodschap met  kunst
  • gehele ontwerp- en drukproces
  • distributie op de locaties van uw gewenste doelgroepen
  • exposure op onze website en evt aanverwante goede doelen
  • exclusieve campagnes die ook sociale projecten financieren