ArtMat Klanten

SOUS_BOCKS_MLB_QUADRIwelk-voordeel-pak-jij-recht  welk-voordeel-pak-jij-linkswelk-voordeel-pak-jij-wit-awelk-voordeel-pak-jij-blauwwelk-voordeel-pak-jij-oranjwelk-voordeel-pak-jij-zwart    welk-voordeel-pak-jij-1

 

 

 

 

 

 

 

  • Cubiss ondersteunt organisaties die zich bezighouden met vraagstukken rondom lezen, leren en informeren. www.cubiss.nl 

  • De kunst die gebruikt is voor de campagne is gemaakt door Wendy bij de Ley (SheThinksinColors.eu)

Dankzij het ontwerp van de campagne kon het publiek een mozaïek van de kunst maken door alle vier te verzamelen ... en dit is wat er dan gebeurde!

 


  • Een artistieke manier om ervoor te zorgen dat iedereen de promotie kan zien, voelen en communiceren = in house marketing. De campagne heeft als doel het gebruik van de lenerspas en kortingen te stimuleren: www.voordeelmetjebiebpas.nl

  • Kunstenaars op 80.000 ArtMats in de hele provincie Limburg, bibliotheken in beeld brengen, Cubiss als motivator van deze campagne en het publiek blij = win win

SOUS_BOCKS_MLB_QUADRISOUS_BOCKS_MLB_QUADRI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • We vroegen het publiek om dmv hun talenten geld op te halen voor Nepal na verwoesting van een aardbeving.

  • Hier zijn een aantal voorbeelden hoe er geld werd opgehaald: Lekker eten voor het goede doelMoppen tappen voor het goede doel

  • Ook hebben we een speciale website opgezet waar mensen/organisaties/bedrijven geld op kunnen halen dmv hun talenten.

spinoffs

Paardekooper-Biltstraat_webPaardekooper-Biltstraat_wra

 

  • De Bilstraat-vereniging van lokale ondernemers ondersteunt de Wijde Doelen-galerij in hun straat 
  • De afbeelding op de voorkant van hun serie ArtMats is gemaakt door Wijde Doelen-kunstenaar Bob van Buren
  • De ArtMats werden zo goed bekeken, dat de vereniging ons vroeg om inpakpapier te ontwerpen op basis van de achterkant van hun ArtMats
  • Dit inpakpapier werd door alle klanten gezien en mee naar huis genomen = in-house marketing
  • Vervolgens werd een wijnetiket met Bob's afbeelding gemaakt in samenwerking met ArtMat = extra promotie van de kunstenaar
  • En nogmaals in-housemarketing omdat klanten, familie en vrienden het etiket zagen terwijl ze de wijn dronken
  • De afbeelding van Bob maakt deel uit van een tentoonstelling in het stadhuis Utrecht en dus ziet het publiek Bob weer = interactieve marketing

    Volgend jaar decoreert de afbeelding van Bob fietsenrekken in het centrum van Utrecht, aangedreven door ArtMat = maximale belichting voor de kunstenaar
  • Artist: Bob van Buuren

Artist: Jan Rothuizen

 

 

 

 

 

 

 

 


  • De Baak toont de ‘menselijke kant van ondernemen’ = MVO

  • Ze begrijpen de kracht van kunst en vroegen kunstenaar van het jaar 2008 Jan Rothuizen om de voorkant van hun ArtMat te zijn

  • We hebben de ArtMats uitgedeeld na het bespreken van de beste plaatsen voor potentiële deelnemers aan het evenement = doelgroep

ged-lezen-light-achterkant-Artist: Anna Garforth

 

 

 

 

 

 





  • Gedachten Lezen verenigt mensen door gedichten met hen te schrijven over hoe ze over hun buurt denken = MVO

  • Met dit in gedachten hebben we de achterkant van de ArtMat zo ontworpen dat de lezer betrokken raakt: de QR toont lokale activiteiten en het vakje is voor het opschrijven van uw eigen woord

  • Mensen zijn gefotografeerd met hun woord en die foto's zijn gedeeld op social media. Zo zullen zij deel uitmaken van een groot gedicht dat in hun buurt wordt geplaatst = interactiemarketing

  • De QR op de ArtMats kan door lokale organisaties worden gebruikt om hun programma te tonen en zo behouden de ArtMats hun geldigheid en dienen ze de gemeenschap = ArtMatters

  • Wij richten ons op het publiek dat het beste GedachtenLezen kan dienen: lokale restaurants en bars, buurthuizen, gemeentehuizen en scholen die ze graag ontvangen

 

 

 

 

 

 




  • Galerie ''De kunst van'' ging over het vinden en laten zien hoeveel artistiek talent er in de buurt aanwezig was = MVO

  • De galerij had geen financiële middelen, dus we overtuigden lokale ondernemingen om ArtMats te betalen in ruil voor hun logo's


  • Het frame was versierd met lege ArtMats gevuld met de ideeën van bezoekers over lokale kunst = interactieve marketing

  • De kunstenaars van dit enorme bierviltje hadden hun afbeeldingen op 90.000 ArtMats verdeeld op toplocaties = maximale belichting voor kunstenaar

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Stedelijk Museum Amsterdam is een internationaal museum gewijd aan moderne en hedendaagse kunst en design = MVO
  • Het was het begin van ArtMat en we waren onervaren, dus we hebben nooit het potentieel van ArtMat gebruikt in een follow-up..
  • Maar nu we aan de slag zijn, zijn we van plan nog veel meer (internationale) musea te verleiden om hun werken via ArtMats te verspreiden!
 Artist: Mascha Kragten

  • De Slinger Amsterdam draait om het verbinden van lokale initiatieven met lokale ondernemers = MVO
  • We hebben gekozen voor de prachtige afbeelding van Mascha omdat het zorgzaam en verenigend is, dat is waar MVO om draait
  • Slinger Utrecht heeft nu een project met de naam ‘Utrecht onder stroom’, waarop onze verkoopopvolging zal volgen!

Artist: Daniëlle van DietenArtist: Jesus PortalRecordpogingJesusAchter copy

Record size beermat: 800 x 600 cm!

RecordpogingHvdVAchter copyRecordpogingHvdVVoor copy


  • Voor deze recordbrekende bierviltje hebben we lokale ondernemers aangemoedigd zich in te schrijven voor verschillende series ArtMats
  • Kijk naar de persoon die voor het hangende bierviltje loopt om te zien hoe groot het bierviltje is
Raintrust copy RaintrustVoor copy
PlanetPeace copy PlanetPeaceVoor copy

PetititievleesAchterkant copy PetititievleesVoorkant2 copy

  • Milieudefensie nam als beeld de anatomie van de mens: het werk van Leon Keer zijn de ingewanden artistiek weergegeven

  • Veel jongeren hebben de petitie uiteindelijk getekend, mede dankzij de aandacht van hun serie ArtMats

Kunstweek copy KunstweekVoor copy

Kalebas copy KalebasVoor copy
Ikki copy IkkiVoor copy
HetZeteltjeAchter copyHetZeteltjeVoor copy
H2B copy H2BVoor copy
Extrema copy ExtremaVoor copy

VredeLeven organiseerde festivals tussen 2004 en 2008 in Amsterdam Slotervaart.
Elke activiteit ging over het ervaren van vrede: t-shirts ontwerpen met vrede quotes, krijten voor vrede, rap en dans en nog veel meer..
www.vredeleven.nl

DagvandeVrede copy DagvandeVredeVoor copy

Compagnon copy CompagnonVoor copy

AllOne: Een broedplaats voor creatief talent..

Allone copy AlloneVoor copy